14:26
0

         Ata Demirer'in vizyonda seyirde olan "Berlin Kaplanı" isimli filmi sürekli çalıntı söylentileri ile dolasıyordu ki sonunda bir sabah tv programı izlerken gördüm ki Ferdi Tayfur ekranda ve altında Berlin Kaplanı ile ilgili bir yazı geçiyordu. Bir merak kapladı içimi ve izlemek istedim programı. Neyse izlemeye basladım. Ferdi Tayfur felçli hali ile ekran basına çıkmış birşeyler anlatmaya çalısıyordu. Burada geçmiş olsun dileklerimi de iletmek isterim. Ferdi Tayfur, Ata Demirer'e bir senaryo gönderdiğini ve kendisine senaryonun kabul edilmediğinin söylendiğini dedi. Sözlerine devam eden Ferdi Tayfur, eger benim senaryom kabul edilmediyse neden çekilen film benim senaryoma çok benziyor. Ferdi Tayfur film senaryosunun kendisine ait olduğunu ve Ata Demirer'in bir sanat hırsızlığı yaptığını söylüyor. Ata Demirer ise bunu kabul etmiyor.




         Ferdi Tayfur'u gençlik zamanının filmleri ve arabesk müzikleri ile tanıyoruz. Saygı değer biri olarak biliyorum kendisini. Düşünüyorumda bir insan hemde felçli iken ekranların basına -canlı yayına- çıkıp başkasının emeğine neden çamur atar. Ben ne Ferdi Tayfur'un söylediklerine ne de Ata Demirel'in sözlerine inanmıyorum. Elbette insanlar bir şeylerden ilham alır. Ama ne sen benim o senaryo ile alakam yok diyebilirsin ne de bir başkası bu senaryo benimdir diyebilir. Anlayacağınız iki senaryoda birbiri ile az çok ilişkili ve benzer tarafları var. Olabilir tabiki de ama bu ne Ferdi beye nede baskasına senin senaryon olduğunu göstermez.


         Ancak şunuda söylemek isterim ki severek izlemekte olduğumuz Ata Demirer, eğer gerçektende böyle bir çirkinlik yapmakta ise beni gerçekten derinden yaralayacaktır.


        Ne diyelim bu onların arasında bir çekişme mi yoksa hak arayışımı ilerleyen zamanlarda belli olur diyelim gelelim biz Berlin Kaplanınn izlemeye, Buyrun sizlerle Berlin Kaplanı Fragmanını izleyelim, İyi seyirler...

0 yorum:

Yorum Gönder