01:58
0

            Bu sıralar üniversitelerin Final sınavları dönemi başladı ve herkesi bir sınav telası almış gidiyor. Gidiyor gitmesine de ben bir türlü konsantre olamıyor, sınavlara çalışamıyorum. Hani öğrenci değimi vardır "yumurta g..e dayanmadan sınava çalışılmaz", arkadaş bırak dayanmayı düştü bende bu yıl bi nahoşluk var anlamadım. Sanki dünya yokmuş gibi hissediyor, ne yaparsam yapayım hayattan boş yere zaman çalacakmış gibi oluyor.


            Bilmiyorum bana ne oluyor, ben bu hayatı neden umursamıyorum. Ama bildiğim sey eğer çalışmazsak bu dünyada başarısız olacağım. Biliyorum ki bu dünyada şu anki ruh halimde en azından yüzlerce kişi var, ama içimizde saklı ve dünyadan gizlenmiş duygular ile yaşamaya devam ediyoruz.



            Daha güzel ve hayattan bıkmadığımız bir hayat için herkesin çalışma azmine sağlık..

0 yorum:

Yorum Gönder