08:36
0


         Gelişen dünya artık işlerini artık sanal dünyadan halletmeye başladı. Bu birçok firmayı internet dünyasına çekti. Firmalar önce kendi sitelerini yaptılar fakat sanal dünyanın gülü Facebook hepsinden daha cazip bir ortam. Hem hazırda milyonlarca insan hem reklam alanı, super bir ortam firmalar için. Tabi ki firmalar bu dünyadan uzak kalmadılar ve Facebook üzerinden sayfalarını açarak internet ortamından reklam ve sevenlerine ulaşıyorlar.


          Bir çok insan böyle şeylere inanmıyorlar ve hiç tıklamıyorlar da tabi. Fakat biz onlardan değiliz. Hani bir söz vardır bizim ülkemizde " Devletin mali deniz yemiyen keriz", işte bu laf aslında Facebook için söylenmeli. Neden mi, çünkü hergün yeni fırsatlar yeni kampanyalar facebook üzerinden halka bildiriliyor.

           Dün kendime telefon bakmak için firmaları dolaşacaktım ve KFC' nin facebook üzerinden düzenlediği kampanya sayesinde bir menü yanında ayrıca bir menü daha kazandım ve afiyetle yedim. Eğer isterseniz linki tıklayıp sayfadan İNDİRDİK GİTTİ bölümünden sizde kampanyalardan faydalanabilirsiniz. https://www.facebook.com/KFCturkiye
            Aynı şekilde Nestle firmasının facebook üzerinden düzenlediği "Aşkın yolu bir" adlı oyunu oynayarak da bir aylık Damak çikolata kazandım ve yine afiyetle yedim. Çok güzel gidiyor birde biliyor musunuz!

            Ancak bazı firmalar bu yolla bizleri kandırabiliyor ki bu benim başıma geldi maalesef. Koçak Gold firmasının düzenlemiş olduğu "Altın peşinde" diye bir oyun vardı ve oyun aynı var mısın yok musun formatındaydı. Günün birincisine 0,5 gram altın vaad ediyorlardı ve sans eseri oyunda günün birincisi oldum. Oldum olmasınada ne arayan oldu ne soran. Bu gibi durumlarda olabiliyor bazen. Başımızın gözümüzün sadakası olsun oda artık ne diyelim.

            Herşeye rağmen şunu söylemek isterim ki Facebook üzerinden çok şey kazanabiliriz. Eğer sende kazanmak istiyorsan sayfamızı takip etmelisin.
https://www.facebook.com/groups/306534536053711/

Unutmadan eğer bildiğin bir fırsat varsa bunu bizimle paylaşmalısın!

0 yorum:

Yorum Gönder