10:15
0
 

       Ben Gebze de yaşayan, sıradan bir insanım. Uludağ üniversitesinde öğretim görmekteyim. Yıllardır Gebze de yasıyor ve otobüs kullanmıyordum. Bu yıl staj yapacağım için önce Belediye binasından öğrenci kartı (Kentkart olarak geçiyor) aldım. Gebze de yaşamın öyle başlıyormuş meğer.

       İlk iki hafta haftanın altı günü staj için otobüs kullanarak staj yapacağım işletmeye gidip geldim. Ama bir gün 09/09/2012 günü saat 11:00 çivarında Gebze ye gitmek için otobüse binip Kent kartımı okuttuğumda komedi gibi bir olayların başlangıcı oldu. Makina kartımdan tam ücreti çekti , sasırdım şoföre konuyu aktardığımda bana bi cevap veremedi. Neyse dedim. Herhalde kartımın vizesi bitmiştir dedim. Bir gün sonra tekrar otobüse bindiğimde cihaz kartımdan öğrenci ücreti aldı. Olay daha da ilgi çekici oldu benim açımdan. Aynı günün aksamında tekrar otobüse bindiğimde kartımdan tekrar tam ücreti çekilince "DUR" dedim. Ne oluyordu, hiç bir şey anlamıyordum. Olayı dikkatlice incelediğimde son 8 binişimin 3 tanesi öğrenci 5 tanesi tam olarak ücretlendirilmişti.


         Bunun üzerine belediyeye çözüm masasına mesaj yazdım, Gebze belediye binasına şikayet için gittim. Belediyede kimse bu konu hakkında bilgi sahibi değildi. Herkes mantık çerçevesinde kendince bir cevap olusturuyor ve bana söylüyordu. Bi kartım bozuk oldu bi cihazda sorun var dediler, olmadı şoför hile yapmıştır dediler, en son telefonla bir kişi ile görüşme sonucunda bana cihazın tam ücreti çekme sebebinin UYARI!! olduğu söylendi. Neyin uyarısı mu , eğer üniversitede okuyan kişilerden bi tam bi öğrenci ücreti çekeceğini söylediler.


        Geçen yıl kart almak istediğimde fax çektireyim dediğimde kabul etmiyoruz diyen kurum bana bugün -okullar kapalı olduğundan - öğrenci belgesini fax çektir diyor...

         Birde şunu söylemek isterim ki Kent kart öyle komik ki ; Bana uyarı diye 1,75 tl çektiği söylenen kart, kartınızda para kalmadığında bağıra bağıra sizi millete rezil edercesine "BAKİYENİZ YETERSİZ" diyor.

         Ben Gebze de yaşamaktan böyle gereksiz insanları soyma işleri yapan düşünceler içinde yaşamaktan bıktım.

           Bu ülkede insanları yonma düşüncesi olan insanlardan, kendileri için halka zulm edenlerden bıktım.

          Umarım birgün bunlar bitecek, herşey herkes güzel ve özgür olacak dil din ırk sorunları kalmayacak.


0 yorum:

Yorum Gönder