09:10
0
Ben de Özledim'den Leyla ile Mecnun Tadını Alabildik mı?


              Leyla ile Mecnun u daha ilk bölümünden beri izlemeye basladım. Güzeldi izledikçe biraz hayattan birşeyler sunuyordu bize. Ülkemizde siyasilerin bile diyemediklerini diyor sürekli biyerlere gönderme yapıyorlardı. Leylalar hep güzel ve beğenilecek kişilerdi ama hiçbirisi ilk ve gerçek Leyla nın yerini dolduramadı. Bilmeyiz sonu ne olurdu ama kavga diziden birşeyler aldı ama vurdumduymazlığı ama hayattan kopmamayı öğretti bize Leyla ile Mecnun.


             Mecnun ülkemizde çoğu erkeğin kadınların yanında nasıl davaranacağını bilmeyen ne söylemesi gerektiğini bilmeyen sıradan biriydi, bizden biriydi. Hayatı ve onun izlerini görüyorduk Leyla ile Mecnun ama hayallerde yasatıyordu bize.


            Leyla ile Mecnun un bizlerdeki en güzel izi hayata olanlara duyguları ve hep en önemlisi aşk ı bize müziklerle tekrar yasanır hale getirdi. İşte buydu bize eksikleri tamamlayan ama Ben de Özledim aynı Leyla Mecnun gibi bazı ön aşamalardan geciyor ama Leyla ile Mecnun bizi öylesine yakın öylesine dosttu ki sanki her kapıdan çıktığımızda bir İsmail abimiz bir Yavuz umuz gelecekti yanımıza her nedendir bilinmez ben alamadım o tadı Bende Özledim den.


          Umarım ilerleyen bölümlerde o tadı bulurlar ve son söz olarak şu var ki ben Leyla ile Mecnun için hep pazartesi gelsin diye dört gözle beklerdim umarım Bende Özledim de bir gün bu duyguları yasatabilir bize..


0 yorum:

Yorum Gönder